Klantbeoordelingen
Uitleg klantbeoordeling

De beoordelingen van deze accommodatie zijn gegeven door reizigers van FreeSun die deze accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht.
Wanneer u een reis boekt bij FreeSun krijgt u na thuiskomst de mogelijkheid een enquête in te vullen. In deze enquête geeft u onder andere een mening over het vakantieverblijf of hotel. Alleen deze cijfers worden hier getoond.

Klantbeoordelingen (22) van Miracle Resort Hotel5 sterren

pagina 1 van 3
Miracle resort in Antalya, Turkije
Miracle Resort Hotel 5 sterren Antalya - Turkije

Miracle Resort Lara is een luxe hotel, gelegen aan het lange zandstrand van Lara! Ultra All Inclusive formule, uitstekende keukens, direct aan het strand zijn slechts enkele voordelen van Miracle Resort. In Miracle Resort is zoveel te doen, dat u niet het hotel uit hoeft om uzelf te vermaken!

Gemiddelde Beoordeling8,9
Algemene Indruk9,0
Ligging8,9
Service8,8
Prijs/Kwaliteit9,0
Maaltijden8,7
Kamer9,0
Kindvriendelijkheid9,2
Wellness8,8
Gemiddelde beoordeling8,2
Algemene indruk8
Ligging8
Service8
Prijs/Kwaliteit9
Maaltijden9
Kamer8
Kindvriendelijkheid8
Wellness8

Anoniem

Reisperiode: 1 mei 2016
Reisgezelschap: gezin met kinderen 12 en ouder
Op de dag voor en van vertrek was er voor ons geen officiële info bekend over de ophaaltijd. Bij de receptie wist men hoe laat het ongeveer zou zijn, maar kon men geen zekerheid geven. Ik heb zelf met Meetingpoint, de lokale agent moeten bellen om te achterhalen hoe laat we opgehaald werden. In de Meetingpoimt map zat geen info.
Gemiddelde beoordeling10
Algemene indruk10
Ligging10
Service10
Prijs/Kwaliteit10
Maaltijden10
Kamer10
Kindvriendelijkheid10
Wellness10

ILSE VAN GISBERGEN

Reisperiode: 23 mei 2015
Reisgezelschap: met vrienden/vriendinnen
Gemiddelde beoordeling9,1
Algemene indruk9
Ligging10
Service9
Prijs/Kwaliteit9
Maaltijden9
Kamer9
Kindvriendelijkheid9
Wellness9

Anoniem

Reisperiode: 6 mei 2015
Reisgezelschap: gezin met kinderen 3-11
(weer) Heerlijke vakantie gehad in Miracle. Nu een en al nederlanders. Goed sfeer! er werd van alles georganiseerd. Alles weer op en top verzorgd.
Gemiddelde beoordeling8
Algemene indruk8
Ligging9
Service7
Prijs/Kwaliteit9
Maaltijden8
Kamer8
Kindvriendelijkheid8
Wellness7

FRANK VAN DAM

Reisperiode: 18 aug 2014
Reisgezelschap: gezin met kinderen 0-2
Mooi hotel, gunstige ligging ten opzichte van het vliegveld, goede bedden, schoon, groot zwembad, mooi aangelegde tuin. Het eten was goed, iets meer variatie had gemogen, bediening in buffet restaurant en op terras was traag. Zelf drinken halen ging sneller.
Gemiddelde beoordeling8,2
Algemene indruk8
Ligging8
Service9
Prijs/Kwaliteit8
Maaltijden8
Kamer8
Kindvriendelijkheid9
Wellness8

ABRAHAM VAN DER HOEVEN

Reisperiode: 2 mei 2014
Reisgezelschap: gezin met kinderen 12 en ouder
Prima resort, schoonmaak uitmuntend. Ze hebben maar 2 restaurants, Mexicaans en Italiaans, die om de beurt open zijn op de zelfde locatie. Mexicaan uitstekend, Italiaan redelijk eten maar bediening ronduit slecht. Min punt is dat het nog steeds mogelijk is dat om 8 uur 's ochtends alle ligbedden rond het zwembad geclaimd worden door het neerleggen van de badhanddoeken. Geluidsoverlast in de eetzalen was afgrijselijk en zal een doorslaggevende reden zijn niet meer naar Miracle te gaan
Gemiddelde beoordeling9,1
Algemene indruk9
Ligging9
Service9
Prijs/Kwaliteit9
Maaltijden10
Kamer9
Kindvriendelijkheid10
Wellness8

BINO PILLEN

Reisperiode: 12 apr 2014
Reisgezelschap: gezin met kinderen 3-11
Een unieke ervaring, zowel voor onszelf als koppel maar zeer zeker ook voor onze negenjarige dochter. Prachtige locatie, dicht bij zee. Uitermate verzorgde accommodatie met een uitzonderlijke en onvoorstelbaar vriendelijke service. Enorme variatie in de maaltijden. Kortom, een ongelooflijk geslaagde vakantie met een prima prijs/kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar !!!!!
Gemiddelde beoordeling8,3
Algemene indruk8
Ligging8
Service8
Prijs/Kwaliteit9
Maaltijden7
Kamer9
Kindvriendelijkheid9
Wellness-

Anoniem

Reisperiode: 13 apr 2014
Reisgezelschap: gezin met kinderen 3-11
Goed hotel - service in het restaurant kon beter, niet altijd propere onderleggers en veel te druk , daardoor minder verzorgd.; en langdurig om aan je drinken te geraken. Soms had je ong.. gedaan met eten.
Gemiddelde beoordeling8,1
Algemene indruk9
Ligging8
Service6
Prijs/Kwaliteit8
Maaltijden8
Kamer9
Kindvriendelijkheid9
Wellness-

SWANNEKE VAN HOOFF

Reisperiode: 14 jun 2013
Reisgezelschap: gezin met kinderen 0-2
Wij waren zeer tevreden over het hotel en het eten. Jammer was alleen dat de service (voornamelijk restaurant) erg slecht was, ze kwamen zelden drank opnemen en je kon het dus beter zelf gaan halen. Verder vonden wij het jammen dat alle hotels zo dicht op elkaar staan daar dan je vanaf het kinderbad gewoon de muziek en het zwembad hoorde/zag van de titanic.
Gemiddelde beoordeling8
Algemene indruk9
Ligging10
Service7
Prijs/Kwaliteit8
Maaltijden6
Kamer8
Kindvriendelijkheid8
Wellness-

M. HOEBEKE

Reisperiode: 1 jun 2013
Reisgezelschap: gezin met kinderen 3-11
Het resort zelf was heerlijk vertoeven en erg schoon! Wat ons wel op viel was dat in de restaurants de bediening niet zo vrolijk was, hebben regelmatig zelf onze tafel afgeruimd en opnieuw ingedekt en dat is niet wat we van all in ressorts gewend zijn. Ook het onthouden van de drankjes ging regelmatig fout. De mini club was super, leuke dingen en de meiden erg aardig en lief!!!
Gemiddelde beoordeling9
Algemene indruk9
Ligging9
Service9
Prijs/Kwaliteit9
Maaltijden9
Kamer9
Kindvriendelijkheid9
Wellness9

ELISA FRIJTERS

Reisperiode: 23 mrt 2013
Reisgezelschap: gezin met kinderen 0-2
pagina 1 van 3
FreeSun verzorgt reizen naar: