Wist u dat
FreeSun is aangeloten bij:

  • ANVR
  • SGR
  • Calamiteitenfonds
  • Thuiswinkel Keurmerk

 

 

ANVR

721_anvr.gif

ANVR-Consumentenvoorwaarden

FreeSun.nl handelsnaam van L&I TRAVEL BVis aangesloten bij de ANVR. Deze vereniging hanteert strenge normen voor het lidmaatschap en bevordert de kwaliteit van reizen en van de informatie daarover. De reizen op deze website worden aangeboden onder het beding dat de ANVR-Consumentenvoorwaarden (Deel A -Reisvoorwaarden- en/of Deel B -Boekingsvoorwaarden-) van toepassing zijn op alle aanbiedingen op deze website tenzij uitdrukkelijk wordt aangegeven dat dit niet het geval is.

Op het boekingsformulier dient u aan te vinken dat u kennis hebt genomen van en akkoord gaat met de ANVR-Consumentenvoorwaarden (Deel A -Reisvoorwaarden- en/of Deel B -Boekingsvoorwaarden-) en overige ANVR- informatie.

Meer informatie >>>

SGR

1733_sgr.gif

 

Stichting Garantiefonds Reisgelden

FreeSun.nl handelsnaam van L&I TRAVEL B.V. is aangesloten bij SGR.

Binnen de grenzen van de SGR-garantieregeling vallen de in dit programma/op deze internetsite (vetgedrukte naar keuze) gepubliceerde reizen onder de garantie van SGR.

De SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is zijn vooruitbetaalde reisgeld terug te krijgen als zijn wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen.

Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvat en de plaats van bestemming reeds is bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis.

Kijk voor meer informatie op www.sgr.nl

Calamiteitenfonds

283_calamiteiten.gif

FreeSun.nl handelsnaam van L&I TRAVEL BV is aangesloten bij de Stichting Calamiteitenfonds Reizen.

Binnen de grenzen van de garantieregeling van het Calamiteitenfonds vallen de op deze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van het Calamiteitenfonds.

Deze garantie houdt in dat u als consument die deelneemt aan een door ons georganiseerde reis:

-(een deel van) uw reissom terugkrijgt indien wij de reis als gevolg van een calamiteit niet of niet volledig kunnen uitvoeren;
-de noodzakelijke meerkosten vergoed krijgt indien wij als gevolg van een calamiteit de reis moeten aanpassen of indien wij u vervroegd moeten repatriëren.
Onder calamiteit wordt verstaan een door molest of natuurramp veroorzaakte abnormale gebeurtenis.

Kijk voor meer informatie op (www.calamiteitenfonds.nl).

Thuiswinkel Keurmerk

709_thuiswinkel_right.png

Veilig en betrouwbaar kopen op afstand
Steeds vaker worden producten op afstand afgenomen. Bij een ‘overeenkomst op afstand’ is er geen fysiek contact tussen u als consument en de betreffende ondernemer. Door deze afwijkende omstandigheden gelden er aanvullende regels.  
Bedrijven die aangesloten zijn bij het Thuiswinkel Keurmerk voldoen aan deze wet- en regelgeving.
 
Beeldmerk 
Leden van het Thuiswinkel Keurmerk kunt u herkennen aan ons beeldmerk.

http://www.thuiswinkelkeurmerk.info/

Wat zeggen onze klanten?

 

Baia Lara

Beste heer/mevrouw,

Bij deze wil ik jullie doorgeven dat wij onze beloofde kamer ( met balkon )ook gekregen hebben.

Wij hadden een mooie familie kamer met balkon en zij zeezicht.

Wij zijn dan ook tevreden en dit mag dan ook vermeld worden.

Bedankt en wij houden ons aanbevolen voor een mooie aanbieding in september 2011.

Met vriendelijke groet.

HMJ M

Boekingsnummer 910997 

 

 

Saturn Palace

Goedemorgen,

We zijn inmiddels alweer een week terug van onze vakantie in Saturn Palace in Lara Antalya

Ik wil u nog bedanken voor de prettige service.

We hebben erg genoten en alles is goed gegaan. Het hotel was erg leuk met zeer vriendelijke mensen!

Nu weer lekker aan de slag! Graag tot een volgende vakantie.

 Met vriendelijke groet,

Filiz D

 

 

Voyage Belek

Goedendag,

We zijn van 5-12 mei op vakantie geweest naar Turkije (Voyage Belek) en ik wilde u laten weten dat de vakantie ons erg goed is bevallen. De vlucht (voldoende beenruimte, maaltijd die er bij de Nederlandse charters niet meer bij is), de transfer, de vriendelijke hostess en natuurlijk de geweldige accomodatie. Alles was perfect geregeld dus we gaan zeker nogmaals bij u boeken.

Bedankt!

Met vriendelijke groet,

 

Barut Lara Resort

 Goedemorgen,

Hierbij een zeer positieve reactie op onze reis naar Barut met 9 personen.

Hoewel ik vragen had betreffende vliegmaatschappij (SunExpress) is alles zeer goed verlopen, ja zelfs wat te eten en drinken aan boord (gratis).

Geen vertraging op heen- en terugreis, jammer dat we om 02.00 uur ’s morgens met de bus werden opgehaald, voor het vertrek om 05.00 uur, maar daar kunt U niets aan doen.

In Barut kregen wij drie up-grade kamers en zeer naar onze zin.

 Albert K

 

Voyage Sorgun

Beste Freesun,

Bijdeze wil ik u hartelijk bedanken voor het regelen van onze vakantie.Na toch wat twijfels gehad te hebben (onbekende organisatie) is alles helemaal goed voor mekaar geweest!

Nogmaals bedankt!!

Met vriendelijke groet,

 Amanda R

 

 

IC Green Palace

 

Hallo,

Ik wou op jullie web site onze ervaring zetten van de afgelopen vakantie maar dat is me niet gelukt vandaar nu naar jullie via mail.

Toen ik ging boeken was ik toch wel wat huverig daar ik nog nooit van freesun had gehoord.
Maar het was een geweldige vakantie goede service ook van de hostess en dat alles voor een veel lagere prijs dan via andere touroperators.
Het enige wat jammer was dat we een kamer hadden zonder balkon, heb dat daar niet gemeld daar ik ook snap dat als je het minst betaald dan niet op het mooist kunt zitten.
Maar verder helemaal goed ook transfer was enorm goed geregeld.
Jammer dat jullie alleen turkey hebben maar gaan weer weer naar turkey dan gaan we zeker met jullie.
We zijn geweest in IC green palace van 15-08 t/m 24-08-2011
Bedankt,

Groet fam. Wermelink

FreeSun verzorgt reizen naar: